Αεροπορική εταιρεία υποχρεώθηκε να επιστρέψει το πόσο των 6,80 ευρώ, που παράνομα παρακράτησε, ως προμήθεια, κατά την αγορά εισιτηρίων με πιστωτική κάρτα.
Συγκεκριμένα, καταναλωτής-μέλος της ΕΚΠΟΙΖΩ αγόρασε, μέσω πιστωτικής κάρτας, εισιτήριο από αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους, η οποία του επέβαλε επιπρόσθετη χρέωση της τάξεως του 2%, επί του συνολικού κόστους με τη δικαιολογία “Τέλος πληρωμής”.
Με βάση την ισχύουσα νομοθεσία(άρθρο 56 του ν. 4370/2016, όπου αντικαθιστά το άρθρο 4γ του ν. 2251/94) “Ο προμηθευτής δεν δικαιούται να επιβάλει επιβαρύνσεις στους καταναλωτές για τη χρήση ενός συγκεκριμένου μέσου πληρωμής”. Συνεπώς, απαγορεύονται ρητά οι επιπλέον χρεώσεις για την αγορά προϊόντος ή υπηρεσίας με την χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας.
Όπως αναφέρει η ΕΚΠΟΙΖΩ, «αποστείλαμε επιστολή στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, με σκοπό να επιβάλλει στην εταιρεία τις νόμιμες κυρώσεις για παραβίαση της νομοθεσίας και να μεριμνήσει για την επιστροφή των χρημάτων του μέλους μας. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, η εταιρεία προέβη σε αντιλογισμό και επιστροφή του ποσού».
Metafores Press
No comments:
Post a Comment