Tuesday, March 15, 2016

Τους «έσωσε» από αναγκαστική προσγείωση και του χρέωσαν το KitKat! | Airnews



Τις περισσότερες φορές όταν υπάρχει κάποιο περιστατικό έκτακτης ανάγκης κατά τη διάρκεια μιας πτήσης και κάποιος γιατρός σπεύδει να βοηθήσει, η εκάστοτε εταιρεία τον ανταμείβει κατάλληλα διότι αποφεύγονται τα έξοδα της αναγκαστικής προσγείωσης. Μερικές φορές τους προσφέρουν ακόμα και δωρεάν αεροπορικά εισιτήρια!
Δεν ισχύει το ίδιο όμως σε όλες τις αεροπορικές. Κατά τη διάρκεια μιας πτήσης της Easyjet από τη Βρετανία προς την Ελλάδα, ο γιατρός Έντουαρντ Σάουθχωλ φρόντισε έναν συνεπιβάτη του και η εταιρεία τον αντάμειψε με έναν δωρεάν καφέ λέγοντάς του παράλληλα και την τιμή που έπρεπε να πληρώσει για το συνοδευτικό KitKat!
Όπως αναφέρει ο Independent, η πτήση EZY5091 από το Gatwick προς τη Θεσσαλονίκη απογειώθηκε στις 9 το πρωί της 14ης Ιανουαρίου. Για το πρώτο μισάωρο η πτήση εξελισσόταν ομαλά, όταν μία αεροσυνοδός ανήγγειλε στους επιβάτες ότι μία συνεπιβάτιδα ήταν σοβαρά άρρωστη και ενδέχεται να χρειαζόταν να πραγματοποιήσουν αναγκαστική προσγείωση. Λίγο αργότερα η αεροσυνοδός ρώτησε εάν υπάρχει κάποιος γιατρός η νοσοκόμος ανάμεσα στους επιβάτες.
Ο δρ Σάουθχωλ ανταποκρίθηκε αμέσως. Του ζητήθηκε να φροντίσει μία ηλικιωμένη Ελληνίδα. «Ήταν κάτωχρη και κάθιδρη, ενώ ανέπνεε με δυσκολία», θυμάται ο ίδιος. «Με τη βοήθεια του κιτίου εκτάκτου ανάγκης, που βρισκόταν στο αεροπλάνο, μπόρεσα να εκτιμήσω την κατάστασή της».
«Εξήγησα στο πλήρωμα ότι θα μπορούσα να την φροντίσω ώσπου να φτάσουμε στην Ελλάδα, χωρίς να χρειαστεί να πραγματοποιήσουμε παράκαμψη. Ευτυχώς γρήγορα η κατάστασή της βελτιώθηκε και το χρώμα και η αναπνοή της επανήλθαν. Αργότερα κατάφερε να κοιμηθεί ενώ εγώ επέστρεψα στη θέση μου για το υπόλοιπο του ταξιδιού».
Στη συνέχεια, ο δρ Σάουθχωλ ζήτησε έναν καφέ και ένα KitKat, για να του απαντήσει η αεροσυνοδός ότι ο καφές είναι κερασμένος από την εταιρεία για την βοήθεια που έδωσε, αλλά θα χρειαστεί να πληρώσει 1.20 λίρες το KitKat!
Στο τέλος της πτήσης ο Βρετανός γιατρός περίμενε να συνοδεύσει την ηλικιωμένη κατά την αποβίβαση. «Η ίδια και η οικογένειά της ήταν ευγνώμονες για την βοήθειά μου», αναφέρει ο ίδιος.
Δεν συνέβαινε το ίδιο ωστόσο με την εταιρεία. Επικοινώνησε λοιπόν με το τμήμα δημοσίων σχέσεων της EasyJet για να συζητήσει την πολιτική της εταιρείας σε τέτοια θέματα.
Έγραψε: Θεωρώ ότι η παρέμβασή μου βοήθησε την εταιρεία να αποφύγει μια αναγκαστική προσγείωση, κάτι που σήμανε εξοικονόμηση χιλιάδων λιρών για την εταιρεία. Από την πλευρά σας θεωρείτε ότι ήταν σωστή κίνηση να μου προσφερθεί ένας δωρεάν καφές αλλά να μου ζητηθεί να πληρώσω το KitKat;»
Αρκετό καιρό αργότερα η EasyJet απάντησε προσφέροντάς του μία δωρεάν αποσκευή στο επόμενο ταξίδι του, αξίας περίπου 20 λιρών.
Η συμπεριφορά της εταιρείας εξόργισε τον Βρετανό γιατρό, ο οποίος επικοινώνησε με τον Independent, στον οποίον αφηγήθηκε τα όσα έγιναν.
«Δεν με ενδιαφέρει το KitKat ή η αποσκευή. Αλλά έχει να κάνει με το πόσα χρήματα γλιτώνουν από την καλή μας θέληση», ανέφερε.
Εκπρόσωπος της EasyJet ανέφερε ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση ήταν μάλλον αμφίβολο να πραγματοποιηθεί αναγκαστική προσγείωση. «Λυπούμαστε που δεν αντιδράσαμε σωστά στην εθελοντική προσφορά του δρ Σάουθχωλ και, σε ένδειξη καλής θέλησης, του προσφέρουμε ένα δωρεάν εισιτήριο», πρόσθεσε.
Τους «έσωσε» από αναγκαστική προσγείωση και του χρέωσαν το KitKat! | Airnews

No comments:

Post a Comment