Η STAR ALLIANCE ΕΙΣΑΓΕΙ TO CONNECTING PARTNER MODEL ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΜΕΣΩ LOW-COST KAI ΥΒΡΙΔΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ
Η αεροπορική εταιρεία Mango της Νότιας Αφρικής είναι η πρώτη που θα το εφαρμόσει
Η Star Alliance πρόκειται να διευρύνει την έκταση του δικτύου της με την εφαρμογή του Connecting Partner Model. Σε αυτό το πλαίσιο, δρομολόγια τα οποία εξυπηρετούνται από «υβριδικές» ή «low-cost» αεροπορικές εταιρείες θα μπορούν να συνδέονται στο δίκτυο της συμμαχίας. Αυτό θα επιτρέψει στους επιβάτες των αερομεταφορέων μελών της Star Alliance να επιλέγουν από έναν ακόμη πιο ευρύ κατάλογο προορισμών και πτήσεων.
«Με αυτή την καινοτόμο ιδέα, ανοίγουμε νέους ορίζοντες. Βλέπουμε μια σαφή τάση σύγκλισης μεταξύ των μοντέλων του «full -service» και του «low-cost» στον κλάδο των αερομεταφορών, είπε ο κ. Mark Schwab, Διευθύνων Σύμβουλος της Star Alliance. «Παράλληλα, οι επιβάτες μας λένε ότι χρειάζονται πρόσβαση και σε αγορές στις οποίες δεν παρέχουμε ακόμη ιδανική κάλυψη. Σε πολλές περιπτώσεις οι αερομεταφορείς του δικτύου δεν είναι σε θέση να καλύψουν αυτό το κενό και ως εκ τούτου η συνεργασία με τους Connecting Partners θα μας επιτρέψει να παρέχουμε στους επιβάτες μας ένα διευρυμένο δίκτυο».
Οι εταιρείες που θα αποτελέσουν τους Connecting Partners θα αξιολογηθούν προσεκτικά προκειμένου να ενταχθούν στο υπάρχον δίκτυο της Star Alliance. Αν και οι εν λόγω επιλεχθείσες αεροπορικές εταιρείες πρέπει να συμμορφώνονται με τα υψηλά πρότυπα λειτουργίας που απαιτούνται από τη συμμαχία και να τα τηρούν, δεν θα αποτελέσουν μέλη της συμμαχίας αυτής καθαυτής.
Οι επιβάτες που ταξιδεύουν με ένα δρομολόγιο που περιλαμβάνει μεταφορά μεταξύ μιας αεροπορικής εταιρείας μέλους της Star Alliance και ενός Connecting Partner θα λαμβάνουν τα προνόμια της συμμαχίας ως επιβάτες και σε ότι αφορά στις αποσκευές κατά το check-in. Επιπλέον, οι κάτοχοι της Gold Card της Star Alliance θα απολαμβάνουν ένα προσωποποιημένο σύνολο προνομίων σύμφωνα με τις διαφορετικές προσφορές προϊόντων κάθε επιμέρους Connecting Partner.
Οι εταιρείες που θα αποτελέσουν Connecting Partner θα συνάψουν διμερείς εμπορικές συμφωνίες με επιλεγμένες αεροπορικές εταιρείες μέλη της Star Alliance, που ίσως περιλαμβάνουν επιπρόσθετα προνόμια στο πρόγραμμα τακτικών επιβατών.
Η Mango, καινοτόμος και πολυβραβευμένη «low-cost» αεροπορική εταιρεία της Νότιας Αφρικής, έχει επιλεχθεί ως η πρώτη αεροπορική εταιρεία με την οποία η Star Alliance θα εφαρμόσει το νέο μοντέλο.
«Αισθανόμαστε μεγάλη χαρά που συνεργαζόμαστε με την Mango καθώς παντρεύουμε παραδοσιακές και υβριδικές ή low-cost αεροπορικές εταιρείες για πρώτη φορά στην ιστορία της συμμαχίας. Τα καινοτόμα και προοδευτικά χαρακτηριστικά της αεροπορικής εταιρείας την καθιστούν ιδανική υποψήφια για την έναρξη του Connecting Partner Model. Στοχεύουμε να ξεκινήσει η χρήση της νέας αυτής προσφοράς από τους επιβάτες από το τρίτο τρίμηνο του 2016,» προσθέτει ο κ. Schwab.
Η πρώτη πτήση της Mango πραγματοποιήθηκε την 15η Νοεμβρίου 2006. Έκτοτε, η αεροπορική εταιρεία έχει επεκτείνει τον στόλο της από τέσσερα σε δέκα αεροσκάφη Boeing 737-800, πραγματοποιώντας πτήσεις μεταξύ των κυριότερων προορισμών εσωτερικού της Νότιας Αφρικής, καθώς και μεταξύ του Γιοχάνεσμπουργκ και της Ζανζιβάρης. Ενώ παραμένει η μοναδική εταιρεία στην Αφρική που προσφέρει Wi-Fi κατά τη διάρκεια της πτήσης. Επιπλέον, η Mango έχει αναγνωριστεί για την Υψηλού Επιπέδου Εξυπηρέτηση Πελατών με διάφορα βραβεία, συμπεριλαμβανομένων των World Travel Awards και Skytrax.
«Η καινοτομία και η αδιάκοπη αναζήτηση της υπεροχής αποτελούν βασικές αρχές της Mango και είναι θεμελιώδεις για τη νοοτροπία μας ως επιχείρηση», λέει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Mango, κ. Nico Bezuidenhout. Η επόμενη χρονιά σηματοδοτεί την επέτειο της πρώτης δεκαετίας στον χώρο των αερομεταφορών για την Mango. Ενώ, πρόσφατα κατέκτησε τη θέση της μεγαλύτερης low-cost αεροπορικής εταιρείας στη Νότια Αφρική σε ότι αφορά στο μέγεθος των επιβατών. «Η συμμετοχή μας στην ανάπτυξη του Connecting Partner Model της Star Alliance και ο ρόλος μας ως πρώτη αεροπορική εταιρεία που θα το εφαρμόσει ενισχύει τους μεσοπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους της εταιρείας μας», πρόσθεσε.
Ο κ. Bezuidenhout σημείωσε ότι ενώ το προϊόν Connecting Partner είναι ριζοσπαστικό, η σύλληψή του είναι ουσιαστική και δήλωσε «Αποκτώντας την ιδιότητα του Connecting Partner θα δώσει σε κάθε low-cost ή υβριδική αεροπορική εταιρεία ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα το οποίο αμέσως αυξάνει το μερίδιό της στην αγορά, ενώ δημιουργεί περισσότερες επιλογές για τους επιβάτες».
Η Star Alliance εισάγει το Connecting Partner Model - Travelling News
No comments:
Post a Comment